معاون وزیر بهداشت: وضعیت تمامی مجروحان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان پایدار است

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وضعیت تمامی مصدومان حادثه ترویستی سیستان و بلوچستان پایدار است و از لحاظ متخصص جراحی، بیهوشی، کادر درمان، دارو و ملزومات پزشکی هیچ کمبودی وجود ندارد.

به گزارش سراج24؛ به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد "دکتر سعید کریمی" جمعه شب در جریان انتقال مجروحان یزدی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان به استان یزد آنها را همراهی کرده بود افزود: از ۴۴ مجروحی که به بیمارستان چابهار منتقل شده بودند، ۲۹ نفر به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

وی اظهار کرد: از ۱۵ مجروح باقیمانده در بیمارستان چابهار، ۱۳ نفر وضعیت مطلوبی داشتند و احتمالا طی ۲ روز آینده مرخص می شوند و ۲ نفر دیگر هم به اقدامات پیشرفته تر درمانی نیاز دارند.

وی تصریح کرد: در شهرستان راسک هم از ۳۳ مجروحی که به بیمارستان ارجاع شدند، تعداد ۲۳ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و ۱۰ نفر دیگر هم نیاز به درمان های پیشرفته تری دارند.

معاون درمان وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از آنجایی که برخی از مصدومان این حادثه، یزدی بودند و امکانات درمانی یزد بسیار پیشرفته و مطلوب است به درخواست خود، به این شهر منتقل شدند و اقدامات پیشرفته درمانی برای آنها انجام شده است.

وی از کارکنان بهداشت و درمان چابهار و راسک در راستای خدمت رسانی مطلوب به مصدومان و همچنین همکاری استان های معین شامل کرمان، یزد، زاهدان و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قدردانی کرد.

به دنبال حمله تروریستی گروهک تروریستی جیش الظلم به مقرهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان، تعدادی از مدافعان و سبزپوشان حریم امنیت به فیض شهادت نائل آمدند.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

وزیر کشور: هدف تروریست‌ها جلوگیری از پیشرفت سیستان و بلوچستان است

مناطق آزاد سرپنجه‌های اقتصاد ایران در عرصه بین‌المللی هستند